Det var ju också en presentation..

Jag har haft en kund i kväll. Jo det är sant. En kund! Och inte vem som helst heller:

X: Hej, jag heter Arne och jag är stjärtfixerad, stenkåt och kung över min egen kuk!
Jag: *kväver ett skratt* Men heeej Arne, vad kul att du ringer!
X: Jodu, bruttan här kommer en riktig karlakarl, som vet hur man knullar ett stjärthål!
Jag: Ååå, det låter härligt, är du också lite kåt då alltså?
X: Det kan du ge dig fan på! Man har väl testosteron i kroppen, höhöhö..
Jag: Å, vad härligt med en riktig MAN!
X: Jodu, bruttan.. jag vill nog pilla dig i röven. Med både fingrar, tunga och kuk. Klarar du det tror du? Det måste du palla om du ska få bli knullad av Kung Arne!
Jag: Mmm, jaaaa det gör jag nog, ska du se..
X: Ja för jag är ju som sagt stjärtfixerad. Kung Arne med stenhårda kuken det är jag det!!
Jag: Mm, låter härligt jag är alldeles våt i fittan..
X: Jamen fittar skiter jag i, jag vill ha bajan!
Jag: Jo det vill jag ju gärna ge dig med. Men att fittan plaskar är väl alltid ett bra tecken..
X: Ja det förstås, då vet ju Kung Arne att det är dags att doppa superkuken i ditt tajta lilla arsle!

Och så vidare. Kung Arne pratar alltid med utropstecken. Och han är som sagt stjärtfixerad. Hujedamej, när han väl fick in den i röven på mig tog det ca 20 sekunder innan han sprutade, så det var väl tur att han pladdrade en massa innan då, annars hade min genomsnittliga samtalstid blivit seriöst påverkad.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI
2011-03-05 @ 15:17:23 URL: http://guevacci.se

Hellu, hur är det med dig idag då? :) Nu är det helg så tänkte passa på och svara på kommentarerna även det är lite sent :P

Postat av: pau
2011-03-05 @ 21:12:45

Hur ska du berätta för dina barn om ditt jobb? Eller ska du ens göra det? Dom kommer ju förstå när dom blir äldre. Bara undrar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TOTALT antal besökare är: Just nu är online.
RSS 2.0