Gårdagens on and off

Jag orkade inte vara online så länge igår, men några ringde det i alla fall innan jag gav upp. Den som utmärkte sig mest var nog "on and off" som faktiskt ringt några gånger förut. Dock har han aldrig gjort så här.. :D

Jag: Heej, vem är du?
X: Hej, det är bara jag..
Jag: Ok, vad kul att du ringer.. hur är det ikväll då?
X: Jag är kåt.
Jag: Låter härligt, det är ju jag med..
X: Är du alltid kåt?
Jag: Haha, nej, men väldigt ofta. Och då loggar jag in här.. man får ju passa på!
X: Så du fejkar inte?
Jag: Har inget behov att fejka då jag faktiskt ÄR kåt.. så nej.
X: Ok, vad  bra. Jag runkar min kuk nu. Pullar du?
Jag: Mmm, det är så skönt..
X: Har du filmat dig själv någon gång när du knullar?
Jag: Neej, men det låter spännande, det skulle vara kul att testa..
X: Ja det är härligt att ha som minne.
Jag: Kan tänka mig det. Bra tips!
X: Har du gått på någon porrklubb och haft gruppsex då?
Jag: Njä, jag kom inte in för jag är inte 18 än, jag fyller 18 i sommar..
X: Jahaa... det är förjävligt alltså, inte släppa in fräscha brudar som vill knulla..
Jag: Jaaa.. jag blev rätt besviken.
X: Ja det förstår jag. Gud vad kåt jag är nu, jag vill slicka din våta unga fitta..
Jag:Ååå, det låter skönt.. jag blir så blöt när du säger sådär..
X: Mm, nu står den ordentligt här, kuken.. vill du bli påsatt snart va?
Jag: Ja verkligen, jag är så kåt så det känns som jag exploderar snart..
X: Mmm, vad kåt du låter. (med hes kåt röst)
Jag: Ja.. jag vill verkligen bli brutalknullad i alla mina hål nu!
X: (med vanlig neutral röst) Jamen du. Tack för samtalet, det var kul. Vi hörs en annan gång jag måste plugga nu. Hejdå.
Jag: (kommer av mig) Eh ja, hejdå..
*klick*

Snacka om att sätta på och stänga av sin kåthet. Var det möjligen en manlig telehora som roade sig lite bara eller? Kändes nästan så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TOTALT antal besökare är: Just nu är online.
RSS 2.0