Inloggad igen efter en dag i sängen

Nej, jag och sambon har inte haft en lyxig romantisk sängdag, tyvärr. Det är något så oromantiskt som magsjuka som hållit mig i sängen hela dagen. Det enda läge då jag inte mått superilla har varit lodrätt, och då fick jag så galet ont i ryggen att jag låg och grät i stället! Det var länge sedan jag var så dålig.  (Att jag får ont i ryggen av att sova eller ligga på rygg hela tiden beror på att jag varit med om en ridolycka som inte läkte rätt.)

Men nu är jag i alla fall inloggad, men nu är det sambon som känner sig krasslig i stället. Jösses säger jag bara. Först stora sonen, sen jag, nu han. Fattas bara att lillfisen också blir magsjuk.
Men stora sonen sa något väldigt gulligt förut ikväll..
"Mamma, jag vet att du inte mår så bra, så res dig inte upp, jag vill bara säga att jag tycker du är så söt FASTÄN du är sjuk.." ♥♥♥ HUR gulligt?
Även en telehora uppskattar lite snällhet ibland, trots att jag är rätt van att förnedras av andra, hehe.

Jag har sett att jag fått en del nya frågor, så kul! Jag ska försöka besvara dem ikväll eller imorgon, lite beroende på hur många fyllekåta kunder jag får, och lite beroende på hur sambon mår när han och hunden kommer in från en liten promenad.
Men fråga gärna MER, det är så kul att ni är nyfikna!!

Nu blir det lite webb-tv tills kvällens första ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TOTALT antal besökare är: Just nu är online.
RSS 2.0