Kan bara konstatera..

När det gäller norrmän så är de i vardagliga situationer sjukt trevliga för det mesta, även om det så klart finns rötägg. Men när det gäller att prata sex med en telehora, då är de banne mig mina sämsta kunder.
De lägger på inom fem minuter, nästan garanterat. Inte för att jag är dålig, tydligen, eftersom de tackar mig och säger hej då osv, men de vill liksom inte dra ut på samtalen.

Många gånger säger de hejdå eller "ha det" preciiiis när de ska spruta. Liksom.. hallå? Svenska män ligger och sprutar, stönar och flåsar i flera minuter tillsammans med mig, ofta flera gånger efter varandra. Norrmän är antingen galet generade över sina sprut eller så är de helt enkelt snåla. Jag vet inte vilket :D

Jaaajaaaa. De RINGER åtminstone över huvud taget, sen om de inte vill använda sina minimidebiteringsminuter så är det ju inte mitt problem.. men det är lite konstigt att just norrmännen håller på med samma grej. Det är ju olika killar/män som ringer..

Nu ska jag fortsätta leka med scrapbooking. Ja, jag är en sån där nördig pysslig människa. Fast jag klipper och klistrar på datorn, i Photoshop, i stället för på bordet. Jag skulle få spader om jag var tvungen att städa bort allt efter varje pysselstund. Latmask javisst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TOTALT antal besökare är: Just nu är online.
RSS 2.0