Ordmissbruk

Jag vet inte, men jag tror att jag börjat missbruka ordet "Härligt". Det är så bra, man kan applicera det på nästan allt. Och så säger jag av någon anledning ofta att "det är inga konstigheter" om saker.
Är det omedvetna signaler för att normalisera konstiga saker? För jag har kommit på mig med att säga det när det är djursex, bajsälskare och blöjbärare på linjen. Jag vet inte.. men jag vet att jag börjat kläcka ur mig den frasen i tid och otid, till och med min omgivning tycker att det är något återkommande.
Andra saker som jag ofta säger numera, är "absolut". Hallå liksom, vad hände med ett enkelt "Ja"? Nej nu ska det förstärkas både intresse och annat och då är absolut lite starkare på något vis.

Kan man kalla det för yrkesskada?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TOTALT antal besökare är: Just nu är online.
RSS 2.0