Online..

Det har varit en lite "hoppig" kväll på linjen. Inte för att jag inte fått kunder, det har jag. Men för att stora sonen kräks. Han kom upp precis när jag la på efter ett samtal och gick upp och satte sig i min säng och - *huääää* kräktes i min säng. Nice. Tackar!

Det var bara att logga av och torka i ordning
och sen fixa i ordning honom och hoppas att han mår bättre. Jag hoppas förstås också på att slippa få något skit själv. Men det återstår att se.
Nu sover han i alla fall igen, och jag är återigen inloggad. En stor fördel med det här jobbet är att man kan kompensera genom att logga på och av när man vill. Skönt att inte behöva förklara för någon varför man inte varit online vissa tider, det är ingen som är intresserad så länge man håller sig till de överenskomna timmar man lovat att vara online varje månad. Och det gör jag ju än så länge :D

Nåja. Nu ska jag försöka hålla lite fokus på mina samtal och sitta uppe tills sambon ska iväg och jobba. Det är skoj, vi ses när den ena går upp och den andra lägger sig. Men det är ju å andra sidan inte så varje dag. Tur det.


Kommentarer
Postat av: eliza
2011-03-05 @ 13:01:41

Har några frågor,

Vet din man att du har denna bloggen?

Pratar du jobb precis som vanligt med din man?

Om någon frågar vad du tänder på, svarar du ärligt då?

Vad är din average lön/månad?



Mvh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TOTALT antal besökare är: Just nu är online.
RSS 2.0