Otippat..

Tänkte berätta lite om mig. Jo det är sant. Jag känner att det spelar EGENTLIGEN ingen roll om ni fattar vem jag är, för det ÄR ingen hemlighet vad jag jobbar med. Största skälet till att jag är anonym (nåja..) är att det är roligt.
Så här kommer lite info om mig!

♥ Telehoran har passerat 30 men inte 35 år.

♥ Telehoran har jobbat utomlands och frotterat sig med kungligheter från flera länder.

♥ Telehoran har en förkärlek för att fotografera, särskilt djur. Faktum är att det finns ett så stort intresse att en egen rörelse håller på att byggas upp.

Idag blir det ingen bild på Telehoran själv, men på en av familjemedlemmarna med fyra ben däremot. Här är Telehorans vovve :D

Han är en korsning mellan tre raser, och liknar mest av allt en liten varg, men är supersnäll!

Det är honom jag kramar när inte Sambon är hemma på nätterna.

 

Nu ska jag återgå till väsentligheter i nästa inlägg. Jag har nämligen nyss loggat in och kommer väl sitta här i några timmar nu då.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TOTALT antal besökare är: Just nu är online.
RSS 2.0