Skolkat!

Igår skolkade jag från linjen. Vi var nämligen iväg och hämtade en hund som jag ska socialträna lite inför en utställning. Hon är en blyger nämligen, och så kan man inte vara på utställning, så då får hon komma hit och vara med vår hund och lära sig att ta för sig lite mer och att vara lite social.

Med tanke på att hon bara varit här i mindre än ett dygn har hon klarat av mycket redan nu: Träffat vår hund, gått i koppel (aldrig ens haft halsband) och träffat kanin och katt samt barn och grannar. Dessutom första kloklippningen i livet avklarad. NÅGOT sent tycker jag, då hon ändå är fyra månader drygt, men det är inte min hund så jag ska väl vara tyst..
Jaja. Ska tillbringa dagen med hundarna men ikväll är det "på't igen" så ni vet. Omväxling förnöjer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TOTALT antal besökare är: Just nu är online.
RSS 2.0