Svammel..

Jahaja. Ip-telefoni is da shit för det mesta. Men igår kväll och idag verkar det vara knas, men varför vet jag inte. Så det blev inget porrigt prat alltså. Jag kollade på Desperate Housewives på Fastpasstv.com och klappade på ett par halvdöda hundar mest hela kvällen. Och så bakade jag lite onyttigheter också. Det var min underhållning. Men det är inte så illa pinkat ändå :D

Sambon är kass i magen så lilla killen och han är hemma idag medan stora killen är frisk igen. Jag har precis knatat en morgonpromenad och utfodrat fyrbeningarna, som nu snarkar i soffan bredvid mig här.. funderar allvarligt på att slappa med lite mera DH och sen bara soooova.. och satsa på att vara online tidigt i kväll i stället kanske? Låter som en plan. Och så får det nog bli för jag känner hur seeeeg jag är nu :D Även en skolkande telefonhora kan vara trött. Tror att det är sjukdomen som inte gått ur kroppen än.

Bjussar i alla fall på en Elvisstripp igen. Jag ääääälskar den serien ♥


Klicka så ser du vad det står!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TOTALT antal besökare är: Just nu är online.
RSS 2.0