Svarar på lite inkomna frågor igen

Som jag påpekade igår så har helgen spenderats i sjukdomens tecken. Vi har varit väldigt ofräscha allihop utom lillfisen, som "bara" snorat lite. Annars allt väl. Detta har i alla fall fått följden att jag inte varit så jätteaktiv vare sig i bloggen eller på linjen. Jag hade ett litet hopp om att stora killen skulle vara frisk nog att gå till skolan imorgon men det bet jag mig i tummen.. någon timma efter han lagt sig så vaknade han och kräktes ner hela sängen. MYYS!
Så det blir ännu några dagar med nattpass för mig.

Eftersom det ringer lite sparsamt så passar jag på att besvara lite frågor jag fått.

Vet din man att du har denna bloggen?
Ja, det vet han, och han tycker det är lite kul att jag bloggar om detta, då det är ett lite "tabubelagt" ämne. Men jag är ju inte som alla andra, så varför inte liksom, haha..

Pratar du jobb precis som vanligt med din man?
Ja, jag säger inte detaljer men jag kan kommentera att folk har underliga fetischer eller roliga fantasier, eller så får han höra hur jag tillfredsställer någon kund som är klurig ibland, det blir många skratt och lite förfasas han nog också, eftersom han själv är så "normal" rent sexuellt..

Om någon frågar vad du tänder på, svarar du ärligt då?
Jag brukar "gilla det kunden gillar" fast jag HAR en ganska bred sexuell erfarenhet IRL, så jag ljuger inte när jag säger att jag gillar det mesta eller är öppen för att testa det mesta. Det är ganska användbara fraser. Om jag rent ut sagt ogillar det kunden gillar, t ex mycket unga tjejer snudd på barn, eller t ex tidelag, bajs etc.. ja då säger jag att jag inte testat, men att jag kan tänka mig och är intresserad av att veta mer om det. Det är inte alldeles osant, eftersom jag fascineras en aning av hur man kan tända på såna saker, så jag ÄR intresserad av det men som ÄMNE, inte något jag vill utföra. Men det behöver ju inte kunden veta. Det handlar ju egentligen mer om att man ska låta kunden leva ut en fantasi som han med all säkerhet vet är förbjuden. Då är det bättre att leva ut den genom ett samtal med mig än att göra det man fantiserar om på riktigt.

Vad är din average lön/månad?
Det är ju väldigt olika beroende på hur mycket tid jag väljer att jobba.. men det är inte särskilt svårt att komma upp i 6-9000 efter skatt, vilket för mig utgör en ganska okej extra peng. Jag har då pengar så att jag kan köpa mat för hela familjen hela månaden, plus att jag kan betala lite hobbies för mig och barnen samt köpa lite onödigheter. Sambon betalar hyra el och försäkringar. En ganska så fair uppgörelse tycker jag. Och han :D
MEN det finns de som inte har barn hemma t ex som kan vara inloggade i princip dygnet runt, och de tjänar mycket mer än de siffror jag nämnt. MINST det dubbla. Ofta mer.
Sen ska jag väl tillägga att det är olika från linje till linje vilken ersättning man har per pratad minut och olika bonussystem som finns etc.

Händer det att du inte fejkar emellanåt utan verkligen leker med dig själv eller fejkar du varje gång?
Haha.. jo jag har nog fingrat på mig själv åtminstone i början av min karriär för att kunna leva mig in i hur jag blir mer och mer upphetsad, och sen har jag lärt mig att härma de olika stadierna i min egen upphetsning så att jag inte BEHÖVER fingra på mig själv, det låter ändå som att jag gör det.. Jag vill inte låta som att jag fejkar rakt av, och det har flera kunder berömt mig för, att jag låter "äkta". Så jag antar att de gillar det, trots att jag faktiskt stönar "på kommando" :D

Hur ska du berätta för dina barn om ditt jobb? Eller ska du ens göra det? Dom kommer ju förstå när dom blir äldre. Bara undrar :)
Nu vet jag ju inte om jag ens har kvar det här jobbet när mina barn blir stora nog att fatta vad det är jag gör, men om jag har det så säger jag nog bara att jag jobbar som telefonsäljare. De är ju inte i närheten när jag jobbar så jag ser ingen anledning att informera dem mer ingående såvida de inte ställer raka frågor.. Men dit är det åtminstone tio år, så jag har nog tid att fundera ut något bra :D


Tack för alla frågor, ställ gärna fler frågor i kommentarerna så svarar jag när jag fått in några stycken igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TOTALT antal besökare är: Just nu är online.
RSS 2.0